اسمي محمود
من
Hussain El Beheiry
•
5:36 ص
•
0
تعليق
الاسم:
|
ahmed
|
|
|
اسم القصه :
|
محمود
|
|
انا اسمي محمود انا من اسره داخلنا المادي كويس والحمدلله انا في جامعه اثار وكمان الصراحه لاني بحب واحده اسمها اميره وهي هتخش كوليه اثار انا بحب اثار والخرفات ولعنه الفرعنه والكلام ده كوله والحمدلله اتخرجت وبقت عالم اثار لحمد لمه حصل الي حصل وجدنا مقبره في الصحراء واختارو علماء عشان يكتشفوها وكان من حظي ان انا و اميره الي بقت مراتي المهم انا من ساعت مكتشفنا المقبره دي وانا مش مستريح ناس بس طبعن قولت عادي انا بقنع نفسي في عادي مفيش حاجه لحد لمه لقينه تابوت كبير التبوت ده مكتوب عليه نقشات فرعونه وانا طبعان وقرءات مكتوب هنا الفرعون المنفي سيمون الزي نفي هنا كان حاكم ظلم ويستخدم السحر الاسود وجتمع الكهنه والقو عليه العنه ولا يمكن ان يعود الي الحياه اله في حاله واحده تقديم الف بشري والف انسه و50 حيوان من خلال الصندوق الملعون الي بيوجد بغرفه من التبوت طبعن احنا متعودين ان في حجات كتير خدع زي دي الفرعنه عملنها عشان محدش يسرق جثث الفرعنه لحد لمه وجدت الصندوق حاجه جوايه بتقولي خبي الصندوق خبي الصندوق وخبيتو وخرجت بي وروحت وحولت افتح في ومعرفتش فدخلت اميره ومني مني دي تبقا بنتي تبلغ من العمر 10 سنين ودي روحي خبيت الصندوق قلتلي اميره انت بتعمل ايه قولتلها مفيش تعبان من الشغل واعد علي النت شويه زي متقول اميره حسن ان في حاجه وعدت وخرجت مسكت الصنوق وجيت فتحتو لقيت مكتوب فيه بوبه القربين المهم انا مصدقتش وقفلته وحطيطو فوق الدولاب ورحت الشغل الحاجه الاغرب ان التبوت مكناش عرفين نفتحو وبحثنا ووجدنا اثار وعاده اليوم روحت وجدت كلبي واقف امام الصندوق واعد يهوه يهوه بي هستريه شديده سبتو ومشيت بره لقيت دخان طالع من الاوضه وفي وقت قصير رعد سكت والدخان اختفه دخلت لقيت الصندوق فتحتو سمعت صوت عويل الكلب وفجه بدخان هال في جميع انحاء الغرفه ولقيت واحد شبه الفرعنه جي وبيقولي متخفش قالي انت اكيد عرفتني ومش محتاج اعرفك انا هتعمل ايه طول مانت بتسمع كلامي هتفضل عايش سليم ومفيش اي حاجه هتصيبك وكل الي بتحلم بيه هتلقيه كل الي بتفكر في هتلقيه وفعلن بعد كول فريسه اجبها الي احلم بي يجي فلوس عربيه كوله وكله بداء يستغرب ازاي بيجيب الفلوس دي المهم لحد لمه خلصت 50 حيوان واعت افكر ازاي هجيب بشر فضل ايام ولقيتو في يوم بعد منتصف اليل الدخان في جميع انحاء الغرفه ولقتو جاي وبيقولي اين القربان كده هتزعلني منك بكره فرصتك الاخيره لامه هطر اخدك انت واسرتك انا كول الي بفكر في اميره وبنتي ومش بفكر غير فيهم من خوفي اعت افكر اتخنقت معا مراتي وخلتها تروح عند امها وبقيت كول يوم انزل الشارع اي حد معدي غلبان طفل اي حاجه تعاله عندي اكل ليك وطلعه وادمه لصندوق كول واحد كان بيكرهني اجيبه وادمه لصندوق ههههههه ويموت واروح ملها ليلي واجيب بنات من هناك ودخلها ويخدها لحد يوم روحت لقيت ورقه مكتوب فيها مقدرتش اسيبك زعلان وجيت افرحك دخلت لقتو بياكل في بنتي ومراتي اول مشوفت كده كولته حرام عليك زنبهم ايه وحاجه جوايه بتقولي والي قلبهم زنبهم ايه جريت ورا شهواتك والمال اهوه الي ليك في الدنيا راح وانا اعد اعيط وشعور بل برد شديد وقلت انا ايه الي عملتو انا شاركت في الي عمله انا ميحقليش احاسب حد زنبهم في رقبتي وزنن مراتي وبنتي في رقيتي وحسيت بالم شديد في جسمي وقرب مني وقالي لو مش عايز تبقا زيهم بكره متتاخرش في القربان انا لقت نفسي من غير وعي بقوله حاضر يا سيدي وخت الصندوق ورميتو في النيل وانا مفكر بكده العنه اختفت وهروح وفي دماغي كول واحد انا ازيتو هيرجع ومراتي مراتي هتبقا في البيت لكني لمه روحت لقيت الصندوق علي الطربيزه مبلول ولقيتو جاي وحسيت بالم شديد في جسمي قالي هعهههههههه بسهوله دي عايز تتخلص مني قالي انا هعدهالك المرادي ياله يشاطر خش ارتاح عشان بكره تجبلي الباقي دخلت اعت علي السرير افكر قولت اكيد في المقبره ازاي تم القضاء عليه روحت المقبره وزقت الامن واعت ادور في جميع انحاء المقبره وجت علي جدار استطاع الكهنه القضاء علي الفرعون بي طلسم اتعمل علي الصندوق وضحي كهن بنفسو في سبيل انه ميطلعش ونفي نفسه الي العالم السفلي قالت في نفسي ياعني السبيل الوحيد اني اضحي بنفسي للقضاء عليه بس المرادي نهائين روحت البيت رسمت نجمه حوليها دايه ودم وجثث حيونات وبدات اقول اتعويزه سمحوني مش هقولها لان معا زكر اسمي المارده سوف يحضرو وانا بقول التعويزه لقيت الدخان مالي القوضي ولقيت انه بيحاول يخش لاكن الديره حمياني منه وبعد التعويزه لقيتوزي بينحرق بيدمر قدلمي وانا فرحان انتقمت لبنتي ولي مراتي بس لقيت الصندوق بي شديني وبي يبلعني وبقيت انا مكانه دلوقتي وعشان اتحرر لزم تقديم القربان وانا عارف ان الصندوق بقا معا حد دلوقتي وهوه بيحاول يححررني زي الاهبل مش عارف حاجه خالي بالك ممكن يبقا الدور عليك كا قربان او حامل الصندوق😈
|
0 التعليقات :
إرسال تعليق